سؤالات متداول پرسیده شده

پس از اتمام مراحل پرداخت ، ما یک رسید الکترونیکی با کلیه اطلاعات سفارش و بارگیری را برای شما ارسال خواهیم کرد ، و بسته به آدرس پستی شما ارسال خواهد شد.

شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر نماد اعتماد از صحت فروشگاه اینترنتی آبادیس تجهیز اطمینان حاصل فرمایید.

شما میتوانید با استفاده از درگاه پرداخت تمامی بانک های جمهروری اسلامی ایران اقدام به سفارش انلاین محصول خود کنید. همچنین میتوانید با آبادیس تجهیز تماس حاصل فرمایید و با استفاده از پرداخت کارت به کارت فرایند خرید خود را کامل نمایید.

پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، تا قبل از 24 ساعت با تیم پشتیبانی آبادیس تجهیز تماس بگیرید.

بعد از تکمیل فرایند خرید کارشناسان آبادیس تجهیز کالای شما را با استفاده از پست به محل مورد نظر شما ارسال خواهند کرد.

برای خرید از سایت آبادیس تجهیز ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی آبادیس تجهیز بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم پشتیبانی آبادیس تجهیز، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 9 تا 14:00) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس)  یا ایمیل بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(09129159411) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان آبادیس تجهیز در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی آبادیس تجهیز پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.